Indien wij een website maken, houden wij altijd rekening met de huisstijl. Alleen door consequent gebruik te maken van dezelfde kleuren, logo en lettertypes zorg je voor bekendheid en vertrouwen in jouw bedrijf. Een goede webdesigner houdt daar rekening mee.
Ook je taalgebruik valt hieronder.
Bij het kiezen van je huisstijl is het goed om de schrijfstijl te bepalen. Een goede website is namelijk niet alleen mooi opgemaakt, maar heeft ook een duidelijke boodschap. Makkelijk leesbare teksten en correct taalgebruik stralen meteen vertrouwen en professionaliteit uit. En prettige bijkomstigheid: ze hebben een hoge impact op de vindbaarheid van je website in zoekmachines als Google. Meer weten over het schrijven van goede (SEO) teksten? Klik hier.
Heb je nog geen eigen huisstijl? Dan kunnen wij je helpen met een logo, flyers, folders, posters, briefpapier, nieuwsbrieven en ander promotiemateriaal. Uiteraard kun je dit ook op de eigen site gebruiken, zoals bijvoorbeeld de brochure hieronder die wij in opdracht van de Stichting Brabantse Amateurkunst hebben vormgegeven.
3D Flipbook
En is die mooie bedrijfsfolder eenmaal in huis, dan kun je de PDF-versie natuurlijk ook op de site zetten. Maar het maakt nog meer indruk als je je folder presenteert in een 3D Flipbook. Een bijkomstig voordeel is dat geïnteresseerden niet eerst een PDF-bestand moeten downloaden om de inhoud te lezen. Met een Flipbook bladeren ze gewoon door de pagina’s.
Animaties (video)
Ook kun je ervoor kiezen om video te gebruiken op je site. Bijvoorbeeld om een bepaald product of dienst uit te leggen.
Heb je hier interesse in? Laat ons je dan helpen! Wij maken graag een mooie animatie voor jou.
Contact
Werkwijze:
- Om te beginnen brengen wij jouw wensen in kaart. Waar staat het bedrijf voor? Wie (en wat) wens je te bereiken? Welke kleuren passen bij jou. Hoe wens je te communiceren? Formeel of informeel?
Met behulp van een uitgebreide vragenlijst leggen we de basis voor jouw nieuwe -of aangepaste- huisstijl. - Wij gaan aan de slag met de wensen en zorgen voor een grafisch ontwerp. Die is natuurlijk niet direct klaar. Tussentijds krijg je -afhankelijk van de gemaakte afspraken- regelmatig een concept te zien waarop je kunt reageren. Met deze feedback gaan we verder aan de slag.
- De huisstijl is klaar. Indien gewenst, zorgen wij voor het drukwerk of helpen we je bij het plaatsen van je promotiemateriaal en logo op je website!
- Last but not least: ook al zegt een beeld meer dan duizend woorden, de tekst op je site blijft ook super belangrijk! Voor zowel bezoeker als de zoekmachines. Heb je nog geen goede zoekmachine geoptimaliseerde teksten? Vraag dan naar de mogelijkheden.